Sabtu, 1 Jun 2013

Restoran Dima Nasi Arab @ Bukit Beruang, Melaka

Assalammualaikum wrh..

Emm hari ni public holiday keputeraan agung... S0 aku amek peluang t0k jalan2 ler ape lagi.. Asal hari Agung je ae sabtu, asal ae sabtu jerk hari agung... huahuahua..

Sedang aku siap2 mau kuar ngn en.tunang tibe2 jerk aku dgr bunyi l0ri masuk dalam umh aku.. Berderau jantung aku tau.. Ad0iii aiii.. Tetiba aku kuar tgk ada l0ri track askar.. Dia mau anta meja n kerusi katenye.. Emm suke ati ko r..aku mmg x masuk campur hal2 ayah aku ni..


Emm gerak dari umah aku dah kol 10.30, terus g Bukit Gambir amek gelang tok batal air sembahyang aku nanti.. Sementara emas mrh ni, beli ler awal2 kn.. He3..

Pas 2 plak terus g Melaka.. Destinasi pertama aku pergi adalah Ariani.. Aku p0n amek ler kesempatan sementara "Member's Day Sale".. Huahuahua.. En.tunang d0k dalam kereta diam2.. Bab pempuan nk shopping ni lelaki xleh masuk campur..

Ini jerk tudung yang aku dapat.. Nanti sale lagi aku beli ler lagi... He3..
Dapat r sale 60%.. Yang pink 2 Harga Rm108.00 after sale dapat ler Rm43.20..
Yang coklat 2 plak Harga Rm85.00 dapat ler  Rm 34.00

Pas 2 g caref0re plak jalan2, niat dihati mau tgk wyang kat carefore n amek baju nikah.. En.tunang dah benggang cari parking x dapat2.. Sekali dah dapat aku wat hal.. Huahuahua..aku men ny0r0k2 ngn die.. Padan muke die.. Marah aku lagi..:-p
Last2 Wayang x tgk, baju p0n x dpt.. Baju 2 akk suzie tertinggal kat umh die.. Ad0ii aiii.. Angin aku sekejapan.. Padahal aku dh col dah nk dtg amek..

Pew0t p0n dh lapar.. Ape lagi j0m ler kite layan Nasi Arab..
Destinasi pilihan aku adalah Restoran Dima Nasi Arab Di Bukit Beruang, Melaka..
Orang ckp antara bnyk2 Nasi Arab di Melaka, Restoran ni paling sedap.. S0 aku p0n cube ler.. Mmg rasenya sedap.. Harga p0n blh tahan mrh.. aku n en.tunang order nasi arab medium t0k 2 orang, air k0s0ng satu, air fresh orange satu baru Rm21.00..


 Inilah antara menu2 yang sempat aku snap.. Sebenarnya
bnyak lagi..
Inilah yang bag0snye kat sini.. Mane yg x pnh mkn nasi arab, msti pening kn nk pilih yg mane 1..
So aku p0n mnx kt pekerja die sikit t0k nak rase..
Ade 4.. K0rang decide r nk yang mane yerk.. Buat pilihan yg bijak.. He3..
En. tunang x ksh, Die ik0t tekak aku.. sedap tekak aku sedap jgak r tekak die.. He3..
Ceteka.. Ceteka.. Aku pilih yang mane??.. Haaaa aku pilih yang kanan hujung sekali..
Ape name p0n aku dh lupe.. Moghul, Maghdad, Maghdud Lebih kurang mcm 2 ler namenye.. He3..

 Ni plak suasana kat dalam.. Emm name p0n Restoran Arab, Orang Arab je r yg penuh kat sini..

Cakkkkk.... Haaa amek k0.. Bukan men bnyk lagi.. mati nk kene habiskan..Hahaha.. Mkn due orang p0n x habis.. Ape lagi tapau ler bwk balik umh.. Sayang jerk tgk nasi tuh.. Beras mhl super l0ng kot..
Mane2 yang belum pernah ase nasi arab ni blh r k0rang cube yerk..
Pasti memuaskan.. But away tekak masing2kn?? bagi aku sume sedap.. nak2 plak, ni 1st time aku mkn.. Tangkap leleh beb..:-) Hehehe..
Kalau k0rang ade destinasi makan yang sedap2 kat area melaka or Muar, Johor ni.. Habaq mai cek n0... Cek mau jalan-jalan cari makan.. Hehehehe...
***********************************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan