Ahad, 9 Jun 2013

Ketika b0san..:-p

Assalamualikum wrh...

Haaa... Ni lah aktiviti aku biler kebosanan melanda.. x habis2 nk menyusahkan orang len.. He3..
S0rang2 nk bergambar dh r.. Boleh plak ajak adik aku.. Cepat2 s0h die pakai tudung semata-mata nk bergambar.. Hahahaha..
Sedang berg0lek2 atas tilam, terpandang plak selendang kakngah tergantung kat tempat tudung aku... Pe lagi
aku p0n amek kesempatan ler nk mencapap ngn selendang baru kakngah..
Puas aku berbelit2, xtau mcm ane nk mengaye kn nye.. Maklum ler aku ni orang bese2 jerk.. Xde r pandai nk melaram sgt.. Aku terlalu simple.. Huahuahua...
Jadi setelah belit2 ini lah hasilnya..


Comey x kak t0n??? Hahaha..

Ops... Terperanjat lah pulak..

Ini xtau r gaye ape..

Gyiy0mi k0n0n... Terserlah mata n hidungku yang besar..
Besar p0n besar r.. Janji ade orang sayang.. He3...
Bersyukur2...


Banyak gambar lagi sebenarnye.. Tapi upl0ad sikit2 dah r yerk....
Cuk0p sampai disini saja.. Relakan perpisahan ini.. (Versi lagi 70an) He3..

*********************************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan