Sabtu, 2 November 2013

Dude's Steamboat, Grill n Western@ Jasin, Melaka

Assalamualaikum...

Alhamdulillah masih diberi peluang merasai nikmat makan...
Esok nk Deepavali, kami plak yg sibok makan besar.. kihkihkih...
Sebelom terlupe.. Aku disini ingin mengambil kesempatan mengucapkan Hapy Deepavali bagi kaum india..

Berbalik pd yg asal, Restoran ni terletak ni Bandar Bestari Jasin berdekatan dengan Mydin..
Restoran ni baru je dibuka dan beroperasi sepanjang hari dari pukol 11.30am - 1200pm..
Akhirnya.. En.Tunang telah berjaya bawak aku mkn Yong Tau Foo n Steamboat setelah sekian lme die ajak..kihkihkih.. (keciankn).. xpe r..kali ni aku ikot tekak die plak.. Slalu die jerk ikot tekak aku...



Sebelom masuk, kne r bergambo dulu.. Inilah sign board nye..

Ni suasana kat dalam... Tapi aku mkn kat luar jerk.. Angin bnyk sikit... Baru blh feel nk mkn..

Menu yg ade.. Bnyk lagi tp x smpat nk snap, al maklum ler tgh sibok order mengorder..
Aku pilih SET FOR 2 combo set Rm29.90..
Jgn ris0.. Klu korang x mkn stemboat n grill.. Pizza, chicken chop, spaggeti sume ade..

Juz Honeydew pilihan En.Tunang..
Aku minom air Teh Bunga jerk...

Siap sedia tok dimasak.. Hidangan Seafood..

Itu die... Chef Syaiful Ansar tgh masak.. Aku goyong kaki sbb die dh jnji nk masakkn tok aku.. 
Sesekali nk manje2.. Huahuahua...


Sedapnye bau... Lapar r plak...

Terasa diri bak puteri di layan... hahaha.. Siap bubuhkan dlm mangkuk soh aku mkn...

1st time mencube.. Mmg sedap... Tomyam die mmg mabbelessss....
Tomyam blh refill tnpa kne caj pape.. S0 korang blh r refill 10 kali klu mau, tp aku refill 3 kali jerk...


Muke belagak sbb pndai pkai chopstick.. Menci aku...

Yang ni berlakon jerk.. Tgn bkn men kaku lagi...


Nyum nyum.... Sedapnye daging grill ni...

Okeh... Habis.. Sume skali kene Rm36.40.. Murahkan?? Sedap, puas ati n harga berpatutan...

**********************************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan