Selasa, 11 Mac 2014

BurgerByte, MITC Ayer Keroh @ Melaka

Assalamualaikum wrh..
Meh Sini, aku nk cerite tempat mkn baru kt Melaka..
Hidop aku ni penuh ngn mkn jerk.. (Selagi blh mkn, mkn r, esok dh x blh mkn, pandang je r..)

Photo: kini, grill burger tanpa sos yang meleleh-leleh telah tiba di MELAKA! harga bermula dari RM9.80 untuk burger & RM12.80 untuk spaghetti :)

jom2 malam ni try, untuk peta & lokasi boleh click link ni http://www.bit.ly/burgerbyte 
Wahhh.. Ini sebagai intro je ok (Copy Paste En.Google) .. jeng..jeng..jeng..
Korang mesti dh memeleh2 air liur kn??

BurgerByte ni baru je bkak di cawangan Melaka pada 03/03/14..
Emm Bende yg sedap jgn dilengahkan lagi...(Btol x??)
Pada sape2 yg blom pnh g, nk g.. Tempat die senang jerk nk cari.. Meh biar aku bgtau korang..
BurgerByte ni beroperasi setiap hari, dari pukol 5.00pm-1.00am.. Klu korang dtg kol 4.00pm, mmg ttop lagi r kn... kihkihkih.. Ni plak alamatnye :

No 35, Jalan KF 3, ( Depan MYDIN MITC)
Kota Fesyen MITC,
75450 Ayer Keroh,
Melaka..


Mase ni Odw g Burgerbyte r ape lagi.. Xcited...


Kalau korang masuk dari KK ni pon blh.. Kedai die sederet je ngn Kedai Perabot Jati.. :-)




Mase ni org x berapa nk ramai sgt sebab baru pkol 6.00pm kn??
aku ase klu mlm msti rmai kot..


Macam2 ade menu makanan.. Pilih2..


Menu air yg ade..


Spaggeti bolognese add on : "Lamb patty" pilihan En.Tunang..


Naked Burger (Chicken) tok santapan tekak aku...
Menu ni merupakan antara menu yg paling popular Di BurgerByte..


Mengelegak2 sos mase die anto, membuatkan ati aku bertambah x keruan..
Sos die mmg sedap... Mabelesssss.... mkn plak panas2 kn.. Harge Rm18.80


Makk aiiii.. Terperanjat den bila air ni sampai.. B0sa lak aiii, buleh kongsi 3 orang..
Carrot susu Set Jumbo Rm7.00




Alololo...Ciannye muke kelaparan..
Selamat service kt sini cepat.. Jgn wis0, korang x pyh tggu lame2 k..
Juz Information korang kene order di kaunter yerk...


Harge tok Dinner aku n En.Tunang..
Sesekali mkn blh r.. Kalau ae2 mkn kt sini, mau mkn pasir n kayu hujung bln.. kihkihkih..

Sebelum Dinner, ni menu tok lunch plak, MCD..
Ape pon x blh.. (Seharian jadi omputeh, x mkn nasi).. kihkihkih..



Mcd baru ni mmg sedap..aku suke tang ayam nye yg lembut 2...:-)
Air die mmg terbaik "Time to Chill"... 
 


Emm papepon, Matlamat makan aku tok ae ni berkesan... Yesssss...
Maka bertambah r lemak2 di badan.. :-)
Next location mane yerk?? Pade sesape yg tau tempat baru n best kt Melaka ni roger2 r aku yerk..
Aku kat sini sentiase ingin mencube..
Pade yg nk g mkn BurgerByte ni, g r, mmg tersgt r rugi klu korang x mencube..
Tekak masing2... Tekak aku ni cakap sedap... :-)

************************************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan