Isnin, 5 Mei 2014

Restoran Wong Solo, @ Melaka

Assalamualaikum wrh..

Mase ni kite orang jmpe kat Melaka mase cuti hari pekerja.. Berjalan jerk aku ni r, x reti nk dok umh..
Ni plan last2 minit.. Aku n kawan2 dh bese dh.. Kalau plan awal2 msti last2 minit x jadi... Ape pon x blh...
Sebenarnye tujuan jumpe ni antara abg z dan jijan jerk, sbb nk discuss skt pasal wedding abg z bulan 6 nnti.
(wahhh...msti berdebar kn) Tapi memandangkan aku n jen pon bakal2 jadi pengantin x lme lagi, so kite org pon sibok r skali nk menyelit.. huahuahua... Sampai je Melaka, Pewot dh bergendang gendut lagu rock, so ape lagi.. gelabah r cari kedai mkn.. So setelah dipikir2, Restoran Wong Solo ni r menjadi pilihan..
Mcm name restoran China kn?? Tp tok pengetahuan korang, restoran ni lebih kepada Makanan Indonesia..
Yang penting die Halal...
Aku pon x pernah cube restoran ni, tp kwn aku dh cube, die ckp sedap.. Jom kite layan...

 Restoran ni bersebelahan ngn Restoran Upin n Ipin berhadapan ngn Dataran Pahlawan (DP).. 
Jgn wiso, Restoran ni depan jalan besar jerk, senang nk cari.. :-)

 Itu die... Menu2.. Cepat order...

 Emm orang tgh dok berbincang, aku sibok tgkap gmbo.. Buat ati panas jerk.. kihkihkih..

 Okeh... Aku amek set ayam bakar je, senang x pyh pikir.. :-)

 Sekitar restoran..

 Jom bace doa mkn... :-)

 Doa dh bace, ape lagi.. Jom kite mencekik.. he3...
Rase die mmg sedap, ase nk order lagi jerk, 
tp malu, kang jen, jijan, abg z ckp aku kuat mkn plak kang.. heeee...

 Selepas mkn..

 Gambar tok dijadikan kenangan akan datang sebelum melabuhkan tirai... 
3 lelaki, aku sorang je pempuan.. kihkihkih..
Thanks En.Tunang coz percaye kt tunang die ni...
(En.Tunang mmg terbaik.. Best..Best..Best..)
*
Malam ni plak ade Dinner with family En. Tunang.. (Berjalan lagi,jdi kutu rayau r aku 1 ae ni) hehehe...

************************************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan