Khamis, 26 September 2013

Restoran Subaidah @ Hang Tuah Mall, Melaka

Assalamualaikum..

Entry aku kali ni nk update pasal dinner aku n kwn2 opis kat luar...
X puas2 wat huru hara kt opis, Sambung plak huru hara kat luar...
Malam2 plak 2 kt kedai mkn.. Yang mak2 dara ni terus jadi anak dara.. hahaha.. 
Anak2 sume tinggal kat umh.. Masing2 jadi solo..

Destinasi mlm ni kat Restoran Subaidah, Hang Tuah Mall, bersebelahan ngn Maybank..
Aku selalu mam tosse paper kat sini... Tose kat sini mmg sedap.. Rangup.. Aku sumenye sedap.. he3..
Kedai ni kedai mamak.. Tapi yang penting kedai ni bersih dan selese..


 Aku n Kak Arni..
Haaa... Amek ko.. Besar kn?? Tapi korang jgn wiso tosse ni zero cholestrol... Mkn bnyk p0n xpe..
Yang penting kenyang.. :-p

 

Kak Ina dan Kak Fiza..

 Ni muke yang kekenyangan..
Dah serupe mcm ular sawe dah...

 Tunggu makanan turun jap... Rilex2 dulu.. Sambil wat huru hara kat luar...

InsyaAllah, plen seterusnya nk wat BBQ kat tepi Pantai mse hari TYT Melaka 11.Oct 2013..

************************************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan