Isnin, 1 April 2013

PeRjaLaNaN KaMi Di PuLau PiNaNg

Assalamualaikum semua..wahhhh...Mggu lps aku n family tunang aku ke pinang t0k memeriahkan lagi majlis pertunangan Abg Ngah.. Emm beze 2 minggu jerk pertunangkan aku n Abg Ngah..He3..InsyaAllah wat pengantin 4 ler nnti sebelah lelaki..huhuhu... Wlup0n org ckp x el0k tp xpe r, aku percaya pada ajal maut, j0d0h pertemuan sume di tangan Tuhan.. Mdh2an sume ok xde pape masalah.. Amin..
Ok.. Sambung blk.. Kite 0rang grk dri Tangkak 30/3/2013 k0l 5 suku.. Awal2 lagi tunang aku dh s0h aku drive sbb die nk tid0, yela maklum ler die blk keje k0l 3.00am, s0 aku fhm keadaan die.. Terpakse r aku beranikan diri t0k drive wlup0n ni 1st time bwk kat highway jauh2.. he3.. Sampai jerk kat RnR Sg.Perak aku tkr r drive ngn die.. Bak kate tunang aku p0n, dh nk terkeluar dh tulang b0nt0t..he3.. Emm bru bwk bpe Km dh x larat mte dh mengantuk blk.. Hampeh punya tunang.. harap pagar, pagar mkn padi.. aku blk kne bwk, bru nk g0yang kaki.. huahuahua.. Last2 Sampai pinang dh pk0l 2.30pm.. kite 0rang Lunch kat umh busu dlu pas 2 bru grk g umh sebelah pempuan..

jeng...jeng...jeng.......
Tahniah abg Ngah.. Akhirnya dh selamat menjadi tunangan org.. Pasni dh xleh nakal2 lagi dh.. He3..



Aiy000oo0o...Ni gmbr kami berdue r, bkn Abg Ngah eh.. Jgn silap 0rang plak..

Amb0i... Tersengih panjang Abg Ngah ni ble dh selesai yerk.. klu x, selagi x selesai slgi 2 muke mcm ayam berak kapur jerk.. he3.. Papep0n alhamdulillah..



Selesai sdh tujuan yang pertama..
NEXT... Tujuan ke2 Berjalan n makan angin.. Ha3..
Toing!!!! Toing!!!! Toing!!!!
Bak kate orang "sambil menyelam sambil min0m air"..

Aida Ch0ch0late



 Ape nme, aku p0n xtau c0klat ni tp ble paksu ckp sedap.. Why n0t..
aku p0n try ler beli.. Mmg sedap.. Nyum2..

Cokkies

Dah macam kt Langkawi plak aku tgk bnyk coklat n biskut.. 1st time mmg xcited..huahuahua..
Ni nk beli, 2 nk beli.. blh jadi gler w00...

 Belek punye belek.. Ni je yg aku beli..hahahahaha...

Muzium Jeruk Madu Pak Ali

 Sad.. Sad.. Sad..
Aku hampir berputus asa.. Nasib ler tunang aku ade perasan sign b0ard muzium jeruk ni yg baru.. 
S0 dpt jgak aku mkn jeruk.. (mcm mengidam plak aku ni) hehehe..


 Hahaha... Sampai sini dh pk0l 6.30pm.. Lantak r.. Ape aku peduli jnji aku dpt beli jeruk..

Ni keje Abg Ngah.. Die yg s0h aku snap.. Mrh bkn men lagi, last2 die j0int.. hahaha..


Bnyk kn... Ni sume jeruk tau.. Bsr jgak r kawasan die..

Ni r antara Separuh jeruk yang telah di faraid kn t0k kwn2... He3..

Kiriman Kak Fiza..

Jambatan Pulau Pinang, George Town





Ala2 KLCC kn??
S0 aku namekan die Pulau Pinang City Centre (PPCC)
hahahahaha...

Inilah Antara kereta yang pergi..
 Driver- Aku dan Tunang

 Driver- Awie dan Member

Driver- Angah



Sempat lagi 2 berp0sing... Tau2 jerk nk snap gmbr...
Penginapan Kami- Umah Paksu Di Bertam Perdana, Kepala Batas, Pulau Pinang.. 



Yang ade van 2 umh t0k lelaki.. Sebelahnya plak t0k pempuan.. Tapi umh pmpuan llaki blh masuk..
Ini x Adil.. he3..


 Sebelum bergerak balik, kne snap2 dlu wat kenang2an..

Nmpk mcm gem0k jerk aku dlm gmbr ni.. Kn best klu bt0l2 bdn mcm ni.. He3..

 Cakk... Emm x sah klu x tangkap gmbr..
Nilah bantal yg dikebas 0leh tunang aku..



Sedar x sedar dh nk blk dh...
Ni r saat2 terakhir sebelum berpisah ngn paksu n maksu.. he3..

Sedang menunggu giliran mau membeli ais krim..
X saba dah ni.. Dh trase kat tekak dh ni..


 y0gurt mang0 n Black Sesame..

Sekali nk blk... Cuaca bur0k daa.... X nmpk jalan, dgn jem lagi..
Perghhh.. X sangg0p kakak.. Selamat tunang aku drive..

Ck0p2 r 2 eh..
Ni aje gmbr yang aku ade kat hp.. InsyaAllah klu ade gmbr lain aku akan update
PERJALANAN KAMI DI PULAU PINANG (2) OK..
BYE........

***********************************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan