Jumaat, 5 April 2013

CeriTa Jerk Ape YaNg B0LeH

Assalamualaikum semua..
Mcm Bese Ler rutin aku tiap2 minggu.. Asal ae jumaat jerk msti aku blk kg..
Macam mggu lps xpat lpk2 kat kg ngn mk ayah sbb dh g Penang tp mggu ni alhamdulillah..
Allah masih memberi peluang tok bernafas... Syukur padaMu ya Allah..
Setiap yang bernyawa pasti akan mati..
Ble?? bagaimana?? Allah aje yg tau segala2nya..

Macam bese.. Tiap2 mggu klu aku rajin aku adap lapt0p ni.. Klu aku mls aku wat bd0h jerk.. He3..
Ayah mcm bese pas g knduri, g kedai jmpe kwn2 die.. Aku p0n heran ape yg best nye kt kedai 2...
Mak n adik plak sib0k tgk mega movie citer ape p0n aku xtau..
Aku plak klu x adap lapt0p, msg ngn tunang.. Tapi ae ni aku b0san lah, Tunang aku awal lagi dh tid0..tgh2 msg tibe senyap.. Die 2 mmg slalu rply msg aku lmbt.. Kdg2 angin aku ngn die.. klu die wat aku xpe.. Emm dh nek fhm sgt dh ngn die.. Besenye klu lmbt rply x lain x bkn msti die ngah tgk tv, kuar jmpe member2 die.. Ni die dh tid0 blh r ngumpat die pnjg2.. he3.. (ala.. klu ngumpat p0n bkn die bace,on9 pon jarang)

Kita ni manusia bese, x ada yg perfect.. Dlm kekurangan aku,2 r kelebihan wat die.. Kekurangan die plak, 2 r kelebihan wat aku.. Papep0n aku bersyukur.. Aku yakin Allah ciptakan kita berpasang2an n saling lengkap melengkapi..

Antara Aku n Die, Die lbh penyabar sebenarnya.. Aku plak, blh kire gne jari r... Ha3....
Bile time gad0.. Mle r aku naik hantu.. Ckp mengarut2, mrh n maki2 die.. Die plak xleh dgr aku maki,mmg die angin.. Benda yg die x suke r aku slalu wat.. Mne nk aman hubungan kite org.. he3..
Tapi satu nye perangai aku ni.. Aku cpt mrh n aku cepat reda.. Tapi siap r, Ble aku mrh aku x pikir prsaan org len.. Aku ckp ik0t suke ati aku.. Ble dh ok, mle r episod mnx maf smpai bengkak2 mate.. Insaf r sekejap (k0n0n) tp ble dh mrh jadi blk.. (Ape ler nk jadi ngn aku ni, kecian jgak kat die kdg2 tp die p0n satu jgak, x pandai amek hati aku,ik0t kple die jerk, mne blh mcm 2)

Aku ni plak blh diketegorikan s0rang yang suke memaksa.. Klu aku nk, aku ttp nk.. Lagi2 bab mkn, klu tekak ni nk mkn sesuatu aku akan pastikan bende yg aku nk aku dpt.. Bende mengarut2 aku mnx kat tunang aku.. Pantang org sebut n terlintas kt kple, cpt jerk aku p0s kat tunang aku.. Pernah sekali aku teringin sgt2 nk mkn roti tisu, Apenye k0l 12 mlm die anta roti tisu kat umh sewe aku.. bnda dh lme aku mengidam, dpt jerk, ape lagi tr0s mkn je ler, tnpa lengah2.. Mlm2 bute mkn.. Bedal aje, jnji aku dpt mkn.. (Tapi bdn mcm 2 jgak).. he3..

Klu dlu ck0p2 berkire ngn aku.. Dating p0n bertunda2 kt aku s0h byr.. Tapi mkin lme, Alhamdulillah r die ok.. Mgkin die tak0t aku kikis wet die k0t.. Mybe die ingat aku sme mcm pempuan2 yg len tp aku bek eh?? aku x kikis p0n wet die..
Skrg die bek sgt2.. X pernah sikit p0n berkire.. Ape aku nk sume die beli, tp bnde yg berfaedah r, bende mengarut2 die wat keras jerk.. Klu nk beli sndiri.. he3.. (beli sendiri alamatnye wet kt beg duit x bergerak r) hahahahahaha...

Bnyk r perangai die yg jauh lbh baik dari aku.. Aku akan pastikan die adalah cinta terakhir aku wlupun die bkn cinta pertama aku.. Aku akan wat die bahagia ngn aku 1 ae nanti.. But away aku untung tau, sbbnya aku adalah cinta pertama die.. (mcm x percayakn??? tp ni realiti OK)
Mase 1st knl, die mmg keras mcm kayu.. Pemalu yg amat sgt..  Sepatah tnye, sepatah jawap.. Sampai cakap p0n pndg lantai, x brni nk bertentang mata.. Kdg2 2 satu topik,sampai 2 3 jam x habis2.. asek2 tnye s0alan yang same..  Bosan gler dlu2.. Tapi dh jod0h kn.. Kite x blh nk melawan takdir..
ALHAMDULILLAH sekarang dh OK.... He3..

Ok r.. Nanti ade mase aku cerita lagi eh?? Mate dh mule terbayang bantal n tilam.. He3..
Kang tid0 lmbt2 tunang aku mrh... Aku mls nk dgr die bsing2... He3..
BYE semua... L0ve u All....

*****************************************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan