Jumaat, 22 Mac 2013

Bef0re engaged

Wahhh.. Sedar tak sedar dh tunang dh aku ni.. Emm papep0n, jd0h dh smpai nk wat macam ane kn... Emm 4 inf0rmati0n k0rang sume persiapan tunang aku wat sendiri tau... Emm mmg pnt sgt2 tp alhamdulillah aku puas dgn hasil tgn sendiri.. Tiap2 mlm aku mengentel bunga ni naik termuntah ae2 mengadap.. he3..
Tunang sekali dlm hid0p, s0 x slh aku berk0rban skt.. Memandangkan tema tunang aku wane c0klat g0ld s0 bunga p0n wane c0klat g0ld ler, aku gabungkan ngn wane kuning susu.. Aku ni xder r kreatif mane p0n tp aku cube wat yang terbaik n akhirnya inilah hasilnya.. CANTIK X?? He3..

BUNGA TOK HANTARAN

 First step p0t0ng bulat2 dulu yerk crepe paper 2.. ketebalan ik0t suke r, lagi bnyk lapisan lagi nmpk cantik n kembang.. aku wat bunga ni ade 4 peringkat tau.. Besar, Sedang, Sederhana kecik, dan kecik.. 


 Haaaa.... Nilah yang paling kecik.. Alamak yg c0klat tu terkurang 1 plak..



 Yang ni aku x pasti plak sedang ke besar..hahaha... aku p0n dh mabuk..
aiy000 (versi saiful-die slalu gelakkn aku dgn perkataan ni)
Bila dh siap ase semangat plak.. cntik jgak kn?? (spe lagi nk puji klu bkn diri sendiri) huahuahua..


Setelah letak daun.. Nilah hasilnya..

**********************************************************************************

JENG..JENG..JENG.. CeWwWAaaaahHhhHH..
Testing.. Testing..


 Cakkk... Sudah.. Xleh Lebih2.. Ni juz Testing Jerk..


 Emm laman umh aku p0n ik0t cantik.. he3.. Semanagat mak Ayah aku.. Cube k0rang dtg time bkn nk wat knduri..k0mp0m ular melengkau2..he3...Klu k0rang nk tau, after laman umh aku ni bersih, ayah aku jmpe ular sawa kat antara pk0k mata kucing n rambutan 2,perasan x ade lubang kat situ.. Perghh..punye x pat tid0 pkirkan ular sawa 2.. eee seriau kakak...


 Ni p0n 1 hal.. Bntal P0n nk baru jgak..Sangg0p mak aku g beli kekabu semata2 nk wat bantal t0k aku.. Terharu aku... Sayang mak aku kn kt aku?? (jgn jelez)
hahahaha...

Cuk0p r sampai disini yerk... Klu nk tau selebihnya.. Nanti bler aku free, aku update lagi eh.. Name p0n bef0re engaged kn, kne r sebel0m tunang.. mase tunang nnti aku update..Bye kengkawan sume..

*************************************************************************************



Tiada ulasan:

Catat Ulasan