Isnin, 9 Disember 2013

Keje kawin lagi..:-)

Assalamualaikum wrh...

Ni perjalanan hariku sepanjang 07/12/2013..
Musim2 cuti sekolah ni ade je wedding...
Tarikh ni jgak r menjadi kenangan abadi dan terciptanye memori baru buat si sepupuku kak azie n buat sahabat baikku Nanie.. 
Sempat jgak r aku membahagikan masa tok menghadiri kedua2 majlis perkahwinan..

Ni sepanjang umah Nanie..

Pas mkn dudok jap sementara Nanie n suami siap...



Pasni turn aku plak...cewwahhhh... (Amek berkat)


(Jen, aku, Nanie n jijan)

Cyda n aku...

Kesemua yg dtg.. Azim n Nabil x sempat nk jmpe c0z dorang dtg lmbt sikit..
Aku kene blk awal c0z nk g umh sepupu aku plak..

Dah blk dari umh Nanie, sempat lgi 2, singgah Pantai Puteri bergambar... (APTB)


*
*

Majlis sepupuku..




Emm sampai2 je, kak Azie dh sanding n sume dh selesai.. Aku nk wat ape lgi.. Capai pinggan, amek nasi n lauk, mkn r ape lagi..kihkihkih...
Pas 2 dok berbual ngn sepupu2ku yg len.. Sory x bnyk picture sbb dh pnt dh asek bergambar jerk dri pgi..

Emm ini aje lah cerite yg dpt aku kongsikan tok kali ni..
 nnti ade cerite baru, aku update lgi ok...bye.. See u later..muah....

*********************************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan