Jumaat, 6 Disember 2013

Salam Jumaat.. :-)

Assalamualaikum wrh...

Yg ni cerite mggu lepas tapi x berkesempatan nk update..
Emm bab2 mkn ni laju jerk aku dgr n nk mkn.. Bile tau "prosperity burger" dh kuar, tros msg En.Tunang ajak mkn.. En.tunang pon sentiasa bg Line Hijau, Aku pon ape lgi, mengedik2 r kn.. Kebetulan die pon suke sesangat ngn burger 2.. kihkihkih..


 Itu die.. jom mkn..:-)


Sempat berposing kat DP sebelom tgk wayang cte "Hunger Games"..
*
*

Ni lagi 1 nk cerita.. Sebenarnye kite org dah pilih lame dah "DESTINASI HONEYMOON" tggu Airasia wat fare jerk.. Bile Airasia start wat fare, aku pon laju2 ler amek kesempatan nk booking..  he3..
(Nek Airasia je r, x mampu nk nek Mas)
Sebelum booking harus r berbincang dulu tarikh kn??.. Tkot2 En.Tunang x nk plak g tarikh 2.. 
So bile dh dpt lampu hijau, aku mule menjalankan tugas.. Cehh... Cehhhh...

Dpt r murah sikit.. Kesemua tiket Rm712.00..
Destinasi yg nk dituju xde dlm senarai di atas... hehehe..

Alhamdulillah.. Akhirnye selesai bab2 booking tiket ni...
Punye r xcited sampai booking 2 tiket tarikh yg berbeza.. Amek ko...
Btol2 nk honeymoon ni... kihkihkih.. Tapi xpe, org ckp tempat 2 best..
Destinasinye biarlah rahsia ye kawan2..
Panjang umo, Murah rezki dpt r korang ole-ole dri aku nnti...
 Tik tok tik tok, skrg juz tggu tarikh n mase tok flight je... Lalalalalala...
Flight2 jgak, tp skrg dh mule pch kple mau pikir majlis repsepsi... Hope sume yg dirancang, dipermudahkan.. Amin...

************************************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan