Khamis, 2 Mei 2013

A'FaMosa WaTer TheMe Park @ ALor GaJah, MeLaKa


Assalamualaikum wrh...
Sempena hari pekerja ini, aku amek kesempatan t0k bercuti n jenjalan bersama family tunang aku, kebetulan plak aku ade beli 5 tiket murah.. Tiket dh beli sebulan yg lps.. Cme mase jerk xde, Ble masing2 free ape lagi.. 0n je r.. He3.. Emm best mmg best.. Sumenye berjalan ngn lancar seperti yg diharapkan.. Awie (adik tunang) amek ana kat UITM Segamat..Tunang plak amek aku kat umah.. Kite orang grk dri Tangkak (umh tunang) k0l 11.00am, Pas 2 singgah plak kat rest0ran jejantas Ayer Ker0h beli KFC.. Gedebak gedebuk sampai waterw0rld dah k0l 12.30, Parking p0n dh pn0h.. Dah salin baju, ape lagi semangat nk berkubang p0n sampai.. TETIBA tunang aku teringat kunci kereta kt mane.. Ad0iii bikin kelam kabut r alang ni.. sume sib0k mencari kunci.. Habis beg 1 per 1 kne kumbah.. Lebih kurang setengah jam jgak r masing2 dok sib0k mencari.. Awie n Ana terpakse kuar, k0t mane tau tercicir.. Emm aku, tunang n tika (adik tunang) sib0k mencari dalam beg.. Hahaha.. Nasib r hamba Allah s0rang ni berhati mulia terjumpa kunci n anta kt kaunter pertanyaan.. Sekali upe2nya p0ket Tunang k0yak daa.. Ad00iii aiii.. kelakar2..

Muke sume nk xcited..:-p



















Sedang beratur mau beli t0ken daa..


Mandi punye mandi.. Pw0t dh lpr.. Pe lagi, Gelabah r cari makanan..
Muke dh kenyang sume malas... He3...
SELESAI SDH BAB MANDI.. GMBR X BNYK SBB HP SUME TGGL DLM LOKER..
 FAHAM2 JE R YERK..
Klu dh kaki gambar 2, mane die pegi x sah klu x bwk blk kenangan dgn sekeping 2 keping gmbr.. hahaha..
























Klu nk bwk balik umah trak askar ni blh x agak2 eh??

 Odw nk blk, Sempat r jgak kite org snggah kat Taman Sakura..Cantik kn???
Aku ase mcm diri aku ni kat K0rea plak.. Ha3..























Wahhh... Mcm romantik kn tunang aku bergambar kt taman bunga?? Emm padahal ni bkn jiwa die ok.. Die ade skt kureng ngn bunge2 ni.. Yg ni p0n aku x tau angin die knp.. Ha3..
2 p0n skjp jerk.. Pas 2 dh gad0.. Adoii aii...

sweet of moment.. Suke sgt2 gmbr ni..:-)

 Tika, Aku, Tunang sedang berusaha nak bwk blk s0rang 1..
haaa Amek2...
yang ana ni plak penasihat (stop..stop..) He3..

Alang n Awie..

Haaaa kn... Bru ckp.. Mase ni dh bergad0 ni.. Die mrh aku, aku mrh die..bag0s sgt r 2.. he3.. Tapi
 Sekejap jerk majuk nya.. x sampai 4 jam dh ok mcm bese.. Pelik2.. Die ni plak x reti nk puj0k aku depan org, lagi2 klu adik2 die ade.. Malu r sgt.. Menyampah aku.. Hahaha..

Emm kesimpulan kat sini..Kite org sume enj0y.. Sume nye ok n selamat smpai ke destinasi
umh masing2.. Alhamdulillah.. InsyaAllah ade rezki kite org ingat nk plan g genting or sunway plak.. Tapi xtau nye bile.. Asenye tggu aku kawin k0t.. Maklum ler, baru tunang xleh jln jauh2 klu xde family.. Nnti ape plak pandangan org kn??.. Mak ayah aku bg plak??.. (msti x bg punye, sendiri mau ingat r eh sebagai anak.. Ati org tua kne jage jgak...)

Nnti ade cerita baru, aku update lagi yerk kengkawan.. terima kasih pda sume yang sentiasa mengikuti blogger aku ni.. Setiap apa yang di update msti m'dpt ransangan yg bek..
Alhamdulillah...


***************************************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan