Isnin, 3 Disember 2012

Aktiviti Tahunan Belia 4B

Kebiasaannye Aktiviti kite orang Ni akn diadakan 2 kali setahun... Macam Awal thun Ae 2 kite org Dh g Camping Kat Air Terjun Sagil, Tangkak selama 3 ae 2 mlm.. Tp aktiviti hujung thun ni Bese wat skn2 jerk r sbgai penghibur ble msing2 dh pnt bekerja..

 Kite org slalu akn j0int ngn bebudak tadika.. Senang n jimat k0s p0n yerk.. tadika p0n ade 12 orang jerk, ble dh gabung ngn ahli belia 4B 40 orang bru r nmpk meriah sikit..x gitu????
pagi k0l 9.00 bg bebudak ni jln dlu.. Selesai jerk d0rang, ape lagi, time kite 0rang r plak k0ngker padang..hehehe.. Sme2 bekerjasama.. Cian bdk2 kn? Nk hrpkn cikgu s0rang mmg x terjge bdk2 ni sume..
Tgk mke dh tau sume n0ty2 belaka..hahaha..
 s0 kite org tl0ng r handle, tp yg pling pnting aku tl0ng TENGOK jerk..hehehe..


Inilah antara hadiah2 nye.. Bese hadiah hamper, piala.. Tp belia 4B ni cbe cari kelainan skt.. klu K0rang nk tau kne r bce sampai hbs.. Ceteka-ceteka..
 (cian k0rang kn kne buli ngn aku?)

ALAMAK.. Ade plak Sesat bdk Ipin n Boboyboy ni..
Nme p0n dh j0int kanak2 kn s0 kite org kne r jdi kanak2 jgak.. Bru r happening..


 Cepat2 daftar dri kat En.Asmadi kite.. Semangat nih...
ape r 2 agaknye dibincangkan..
Sume ade 5 kumpulan aku gr0up last yang diketuai oleh En.Roslan..

Pegi mne2 mmg x sah x tgkap gmbr.. Muke bkn cantik nau p0n, org p0n nek meluat asek nk tgkp gmbr aku jerk.. hahahaha...

 Antara Gr0up Belia 4B kaum hawa.. Cian kt aku kn?? aku s0rang jerk pkai bju hijau.. Ade bju 0ren tp tggl kt umh sewa plak.. Nsb ade bju Herbalife, jdi r blh j0int bebudak lelaki... hehehe..


Papan Target.. Sumpet2.. (dh mcm org asli aku tgk aku mse ni)
1. Acara menyumpit target dpt tmpt ke5.. no last..:-(
2. Acara menyumpit target bel0n tmpt ke3..

3. Pancing b0tol gne straw tmpt ke2.. Ok r..
Ni ahli kump aku merangkap sepupu aku..hehehe..

 amb0i bkn men lagi cik lan gelakkan kump aku ble bel0n pecah
4. pasing belon air ke hadapan dpt tmpt ke4..

5. Tarik rakan mengunakan guni tmpt ke2..
Tarik wan(topi biru) jgn x tarik..hehe.. Majulah demi kump R0me0..
Name kump x agak2.. r0me0 pt0t r asek kalah jerk.. hahaha...


6. Boling Kelapa tmpt ke4..
Fuhhh nmpk mcm senang tp ssh tau.. k0rang bygkan klpe.. gne b0la xpe lagi, ni gne kelapa.. Target bkn men lagi tp menyimpang ke lain..sabar je r..
Tapi mse ni aku nk bangga skt eh, ade 9 org ahli kump aku, aku s0rang je tau yg dpt jtuh kn tin susu 2.. Nsb aku ade.. klu x.. k0mpem2 dpt n05..huahuahua..
ketua aku Cik lan (bju putih) pndg jerk.. Bg semangat r 2.. hehehe..
Muke sume tekun kn?? Aura aku sebenarnye 2.. hehe..

 IKLAN JAP YERK...
Ni acara t0k orang luar.. Skali Cina p0n j0int daa acara tarik tali ni..
Ni Group Melayu plak..
(agak2 k0rang spe yg mnang yerk..ceteka..ceteka...)
Emm klu tgk bdn org cina yg mnangkn tp ternyata org mlyu kite mmpu buat ape jerk..
msti r malaysia mnang...yeahhhhh... cyaiy0kk...

 Ni gr0up mk aku r...


Tak0t bel0n pecah atas kple.. hehehe... Berserah jerk..
7. Baling bel0n ke belakang tmpt ke2.. Alhamdulillah..

 Ni plak barisan K0mpang Belia Wawasan 4B Kg P0ndok Batang..
Pasukan k0mpang ni baru jerk ditubuhkan 2 bulan yang lepas..
Ni sebagai pr0m0si jerk.. Msh bnyk perlu diperbaiki lagi, mdh2an belia 4B kg aku tr0s maju ke hadapan..

 Hadiah yg kump aku dapat... Ade 7 acara 7 hadiah.. Adil kn???
xde gad02.. hehehe....

 Bt0l2 bertuah mk n adik aku ni...hehehe...
Xpe2.. d0rang tuah aku tmpang tuah, keje kn hamper 2...

Eh2..aku smpat blk mandi sume tkr unif0rm sbb dh x thn pns n lekit..
De 1 rhsia lgi yg k0rang xtau..hehehe..
Sbnrnye 2 bkn alasan kukuh.. Alasan kukuh aku nk kuar dating.. Ble dh siap, dh pkai wangi2, BF aku msg x jdi kuar plak.. Ad0ii aii aku p0n start mt0 tr0s g padang blk..huahuahua... KECIAN>>>
Papep0n aku ttp hapy... Kalah n Menang 2 adat permainan.. Tujuan aktiviti ni dilakukan t0k eratkan silaturrahim n enj0y jerk setelah berpel0h2 kuar tenaga.. Hope Ahli
 BELIA WAWASAN 4B KG PONDOK BATANG BERPUAS ATI.. 
Thanks pada semua... L0ve u all r...

***********************************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan